CRNL new game dediğinde sana db yi sorar sen kaydettiğin db yi seçmelisin yoksa oyunda hangi dbyi seçersen o db açılır
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: CRNL new game dediğinde sana db yi sorar sen kaydettiğin db yi seçmelisin yoksa oyunda hangi dbyi seçersen o db açılır abicim bende db'yi sormuyor bunun nerden kaynaklandigini biliyormusun...
korkunbendenn belki yüklediğiniz yamalardan olabilir bende yama yüklü değil ve soruyo isterseniz deneyin sizde veya direk save game editor kullanın o çok daha rahat
Silent Scream Arkadaşlar ben farkettimde sizde ölemidir bilmiyorum oyunun versiyonu 7.0 ken data editörü 7.0.2 miş dolayısıyla uyumsuzluk yaratıyo olabilir belki sizde de bu nedenle yarattıgınız db ler görünmüyo