FifaMen 4 sezondur Fenerbahce forması giyen Mehmet Yozgatlı,Almanya2nın güçlü ekiplerinden Schalke 04 ile anlaştığını açıkladı.Fenerbahçe yönetimi ise bu oyuncunun boşluğunu doldurmak için Ali Bilgin ile olan görüşmeleri hızlandırdı.
bart_ Hayırlı olsun. Türkiye'nin en iyi sağ kanatlarından bence ama Tuncay, Arda, Hamit varken Milli Takımda oynaması bayaa zordu.
adu tüm hocalar onun gibi bir yeteneği harcadı bence çok iyi bir oyuncu schalke'de başarılı olacağına inanıyorum...