lilsaint FIFA 08 ICIN COK GUZEL YAMALAR VAR INONUDEKI STADIN TEPESINDEKI KARTAL BILE SUPER YAPILMISDI HARIKAYDI VEDE ALI SAMIYENDE OLEYDI ...
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: lilsaint FIFA 08 ICIN COK GUZEL YAMALAR VAR INONUDEKI STADIN TEPESINDEKI KARTAL BILE SUPER YAPILMISDI HARIKAYDI VEDE ALI SAMIYENDE OLEYDI ... Ne?:D
bd90 Bu konuda fifa harika pes gibi 5 ligle piyasaya oyun sürmüyor..Pes lisansda almıyor.Abidik kubidik isimler var
Ayrton Senna Da Silva Fifa 08 Demo Tarihleri Fifa 08'in demo çıkış tarihleri açıklandı.Buna göre : Bilgisayar Demosu : 27 Ağustos 2007 Playstation 3 Demosu : 10 Eylül 2007 Xbox360 Demosu : 27 Ağustos 2007
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Fifa 08 Demo Tarihleri Fifa 08'in demo çıkış tarihleri açıklandı.Buna göre : Bilgisayar Demosu : 27 Ağustos 2007 Playstation 3 Demosu : 10 Eylül 2007 Xbox360 Demosu : 27 Ağustos 2007 Bensiz demo.Şekersiz çay gibi olucak. :P
..ogalican.. 27 ağustos eylüle kayar(:)) kesin, hep öyle olur. Tarihten 27 ağustos ve çevresi günleri; tam böyle iş güçten kafayı kaldırır fifanın demosunu indirmek için sitesine girersiniz, bir bakarsınız ki 1 hafta daha ertelenmiş :o :)
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko son resimde en soldaki adam ribery degil mi? arkadaki de cisse hatta. ribery bayern´de.. Kadro konusunda telaşınız olmasın screenshotlara bakıp,EA SPORTS Ağustos'un son günlerine kadar kadroları hep güncelliyor;)
_FT_9 bu pc ise güzelmiş hele 1 ve 2. resimlerde formaların dalgalanışı süper Edit:Arkadaşlar hep birlikde bi araştırma yapalım Herhangi bir türk takımının olduğu bir ss bulursak bu konuya koyalım
FaRuK_1907 beyler formaların dalgalanışlarıyla işimiz yok bizim bakın seyirciler yine kartondan bunu konuşşan yok kaladzenin face i yok çim berbat 2007 den bile kötü olacağa benziyor ayrıca şöyle diyorlar oyunda sadece bir tane oyuncuyu yönlendireceğimiz mod olacakmış lan olsa ne olur 22 kişiden sen 1 ini yönetsen ne olur yönetmesen ne öyle tadımı çıkar la oyunun.Hiç oyun zevk anlayışınız yok biliyormusunuz.Kimse faceler çoğaltılsın formalar çok dandik yenilensin seyirciler kartondan olmasın oyuncuların güçlerini iyi ayarlasınlar diyen yok... vs,vs...