Geçen gün arkadaşlarla pesle fifayı karşılaştıryoduk.
Herkesin birleştiği tek nokta fifa spikerinin pesten daha iyi olduğu(fifanın tek iyi özelliği de bu zaten)
İşte sora bi forumda bi baktım bu konu hemen indirdim.
Oyuncuların %95 ini söylüyor.
Söylemediği isimleride eski peter amcamız söylüyor.
Ama mutlaka seviceksiniz süper oluyo deneyin bence..bu arada e_sound un kopyasını alın beğenmessiniz belki...
buyrun linker(tek yapmanız gereken yapıştır demek...(ALINTIDIR)
part1
http://files.filefront.com/e_soundpart1rar/;7162212;;/fileinfo.html 95 mb
part2
http://files.filefront.com/e_soundpart2rar/;7162770;;/fileinfo.html 95 mb
part3
http://files.filefront.com/e_soundpart3rar/;7163192;;/fileinfo.html 67 MB
BUDA VİDEOSU..