03Gs1905 Aurelio 5 sene ülkemizde kalarak hakederek Türk vatandaşlığına geçti ama Vederson veya Nobre bilakis Tita gibi arkadaşlar ufak kanun delikleriyle Türk vatandaşlığına geçtiler.. :) Bilmem anlatabildim mi Bay Roberto..