Merhaba arkadaşlar,
Yarın yani salı gecesi fm 2007'ye başlayacağım, şartlardan dolayı daha yeni başlayabildim :)
Fm 2005 oynamışlığım vardır, gerçekten çok güzeldi.
Ama aklımda bir sorun var. :) Hangi takımla başlamalıyım? Öneriniz nedir?
Aradığım özellikler şunlar:
- Bütün öğelerle birlikte orta derecede zorluğu olan bir takım istiyorum ( kesinlikle kolay veya çok zor birşey istemiyorum , cidden sadece orta düzey :) )
- Şampiyonlar liginde oynamalı.
- Heyacanlı bir ligde oynamalı. Oyun heyacanlı olmalı! ;)
Haydi yüreğime su serpin :) , yarın döndüğümde yorumlarınızı-önerilerinizi okuyacağım..
Herşey için teşekkürler şimdiden... :)