abdulmelik Kendi Sesinizle Spiker...(Türkçe) http://soccercenter.net/forum/konu/110577/Pes5-te-Kendi-Sesinizle-Spiker-Olun-Sanirim-we9-Icinde-Gecerli-
zaferduman94 Orjinal Mesajı Yazan: wiwican linkimiz: http://rapidshare.com/files/36316159/TueRK_E_SP__304_KER_V1_1_.3.rar arkadaşalr siteye koymayacaktım ama bi arkadaşımız cok ısrar etti oyüzden siteye koydum linki. nedenini soracak olursanız okadar yama koydum.bi teşekkür edilmedi bana.bu yüzden bende koymamaya karar vermiştim ama arkadaşımız saolsun... :(((( teşekkür ederim kardeşim bütün we9 dosyalarını senden aldım süper yaomışsın valla oyunu normal aldım şimndi güsel oldu eğer başka varsa koy kardeşim thens:D
ilkerkaynar ya hani yükle diyosun ondan sonra rapid shara açılıyo ondan sonra bir dosya istiyo senden hangi dosyayı seçiceksin şimdiden saygılar