fifa biraz erken davrandi, yine satis taktikleriyle piyasada kalma cabasi icerisinde. oynanabilirlik yine ayni, sadece grafiklerde degisiklik var oda yeni nesil konsollari oldugu icin.
yanliz pes cikmadan konusmak yanlis olur, konami yine dagitacak ortaligi. sabredin biraz.