inanılmaz bir kazaydı.uzun zamandır böyle kaza olmuyodu.4-5 sene önce yine böyle bi kaza olmuştu schumi'nin arabasının üstünden araba geçmişti.ama bu ondan çok daha tehlikeliydi.arabanın 3 tekeri koptu.bi tekeride kopmak üzereydi.sadece pilotunyaşama alanı kaldı..
kaza bu.sağ bacağı kırılmış galiba
yalnız yarışlı izleseniz gülmekten ölürdünüz.güvenlik aracı 4 tdefa piste girdi.massa ve fisichella siyah bayrak alarak yarışdan men oldular.5-6 araba ceza aldı 10 araba yanlış hatırlamıyosam yarış dışı kaldı.uzun zamandır bu kadar ilginç biş yarış olmamıştı