.Hakan. yaw bnde bu sene gircem türevi ii kavrarsam mat ten korkmuom ama fenden korkuorum fiziğim çok kötü olmamasına rağmen fizikten bide kimyadan korkuorum giripte bu 2sini iyi yapanlar vereceğiniz tüyolara ihtiyacım var.
Venom Aman diyeyim Fiziği salıvermeyin, bakın sonra benim gibi Sayısal olup EA-2 tercihi yaparsınız :) Mat-2 de soru çözmekten başka yol yok, olabildiğince fazla soru çözeceksiniz. Kimya'ya da çalışacaksınız, Organik'i ezberleyeceksiniz.
.Hakan. oragniğe okulda yeni geçtik iğrenç bi konuya benzio umarım sandığım gibi değildir. fiziği yaparım heralde bio zaten ezber. inş becerebilirim Venom sen ODTÜ'desin anlarsın bu işlerden tavsiyelerini dikkate alıcam yardımın için saol. Hangi bölümü tercih ettin?
Venom ODTÜ İşletme. Eğer kimyaya ilgin varsa Organik çok zevkli gelecektir. Eğer durum tam tersiyse ne yapıp edip kimyayı sevmeli, organiği ezberlemelisin. Fiziğe fazlaca vakit ayırmaya bak sen, yaparım herhalde deme gerçekten zor.
.Hakan. Sen hayatını kurtarmışın:D Fizik şimdiye kadar hep sevdim fakat bu sene dalgalar gibi çok saçma bi konuyla karşı karşıyayım gerçekten saçma olduğunu düşündüğüm bi konu tabi konun bütünü değil özellikle kırınım ve girişim. Ama fiziği yinede salmazsam yaparım. Kimya ya gelince onuda çok seviodum fakat okul ortamında bişi anlamıom:D organik yeni olduğu için belki sevebilirim. Biraz Elektrokimyayla aram kötü umarım düzeltirim.