maçlar başlarken seçenek menüsünde top player seçilen yerdenyken R1 e basın... orda home att. gibi şeyler war şuan bilmiorm yanında 3 yıldız war o 3 yıldızın tamamı seçili olursa taraftar görünür...
eğer kitserver kullanıosan havanın nasıl olcağını filan seçeceğin menüye gelip en sonda away ... bişiler yazıo şuan aklımda deil onu +3 yap üstünde de home ... die bişiler war onuda +3 yaparsan taraftarlar görünür...