safa47 arkdaşlar ya bende pes 6 ının menü ve taraftar sesleri yok??nerden bulabilirim veya sizde mevcut ise bana yollayabilir misiniz ?tşkler şimdiden!!!
crdsa eğer sende 0_sound bulunuyorsa : http://soccercenter.net/forum/konu/85529/PES-6-ile-ilgili-tum-tezhauratlar-bende-mevcut-ISTEK-SAYFASI-O-sound-ile-ilgili-hersey- yoksa işin zor.