himan Arkadaşlar işte bombayı patlatıyorum Joiystik 2 Mouse bu programda joiystik maus gibi görünyor sağ tık veya sol tık yaptığınız zaman zor olan hareketleri çok kolay yapıyor.Yalnız arkadaşlar ben bu programı kurdum benim ingilizcem olmadığı için pek bişi anlamadım. Artık siz söylersiniz nasıl olduğunu... (NOT: Bu tüm oyunlar için geçerlidir örn: uefa 2006-2007 pes/we vs.) http://www.speedyshare.com/707958272.html RAR ŞİFRESİ: scnhiman
crdsa yalnız bir şey diyeceğim. ben bu programı tek yönlü sanıyordum. joystick kullanarak fareyi yönetiyordum. tam tersinin olduğunu bilmiyordum. Öyle oluyor mu Himan?
ewerad yalnız ben analoglu bir joistiği kullanıyorum ama hareketleri yapamıyorum neden acaba joistik çalışıyor nba de falan smaç yarışmalarında vb. çalışıyor ama fifa ve CL de analog(ps2 diliyle R3) çalışmıyor.