_M e E r t y z_ Konuyu yanlis yere acmissin Yamalar bolumdeki Forma Calismalri kismina acsan daha iyi olurduu:mad: Linkte Fenerbahcenin bu yil giydigi butun formalar var.Formalari Burdan! indirebilirsinn;)
gameboy iyide ordan nasıl ekleniyor kimse bilmiyor ama herkes çatır çatır forma yapıyor bir insanda çıkıp demiyorki kitserver böle yapılıyor böle import edeceksiniz !!!!!
_M e E r t y z_ **Arkadaslar kitserverda import diye bisi yokk.Yapmaniz gereken Kitserver/GDB/uni klasörü içine (örneğin eğer eklemek istediğiniz takım Fenerbahçe ise) Fenerbahçe diye bi klasör olusturup map dosyasına : 178,"Fenerbahçe" yazmanız yeterlii **