ben içindeki rarlı dosyanın içinde bulunan MY Squads DOSYASINI BELGELERİMDEKİ FİFA O7 ye attım. ancak oyuna girdiğimde tam takımları seçicem,oyun çöküyo ve masa üstüne atıyo..birde bu official patcj nsl yapılıyo.denedim ama OLD FILE DOES NOT EXIST diyo.yapamadım yani.yardımcı olursan sevincem.