etkilemedi onur:D
duygusuzmuyum neyim ben
bu hikayeyi yazı oalrak bi çok kere verdiler.
bende herkeresinde bu hikayenin uydurma olduğunu düşündüm.
konuyada yazdım zaten hep gerçek gelmiyo diye bana.
yine seriyi bozmuyorum ve yazıyorum bana gerçekçi gelmiyor.
sanki adam sıkılmışta bi hikaye yazayım birilerini candan vurayım havasında yazmış
kızmassın inş:)