Başlık hatalı yazacağını sorumun cevabını yazsaydın, daha hayırlı olacaktı. Burası forumsa yok başlık hatalı, yok şu hatalı deyinceye kadar konunun gereksinimine göre hareket edilmesi lazımdır. Hatalı bişey varsa sizler değil mod arkadaşlar görür, düzeltir..