beyler ben son olarak sorunlarımı ve yapmak istediklerimi sıralayım:
1.Bende şut tuşu "d" uzun pas ve kayma tusu da "a" normalde ama oyunda hücumdayken normal.(d yle şut atıyorum) ama savunmadayken kaymak istediğim zaman a ya basınca kaymıyor.D ye basmam gerekiyor bunu nasıl halledebilirim?
2.Kitserver la stad yüklemek benim bildiğim kadarıyla (GDB) burdaki stadiums dosyasının içine stad klasörünü atıp kitserver ı setup yapmakla oluyor... Ama bunları yaptığım halde oyuna eklenmiyor.
Bu Sorunları çözebilmeme yardımcı olacak arkadaş : gencfb_cagri@hotmail.com ekleyip yardımcı olursanız çok sevinirim...