ozgurlevent Benim sorunum pes6 yı gamepad le oynuyoruz bilgisayar 1. gamepadi görüyor. 2. yi görmüyor. dolayısıyla iki kişi oynuyamıyoruz. Pes5 oynadığımızda hiç bir proplem yok lütfen acil yardım...
aLex13hLeB sabit konu var . Prog files / .../ pes 6 settings . Gamepad'ın birisi player 2 birisi player 3 olcak