Orjinal Mesajı Yazan: onurkadri
evet kazim şimdi süper olmuş ve bülentte harika
Bu da çıkmış evet Kazım şimdi süper olmuş diyor..Bu sitye eskiden çok uğrardım,bende face yapıyordum eskiden bıraktım üni. dolayısıyla.Şunu demek istiyorum daha futbolcuyu tanımayan adama face yaptırmayın ya.Adam İsviçre'li Vonlanthen'i Colin Kazım yaptı ya!...