trapdoor SE Okanda güzel olmuş, yanlız burun üzerindeki kızarıklığı alırsan ve bizim bakışımızla sağ, okan'a göre sol gözünün yanındaki texture taşmasını düzeltirsen daha güzel olur...
onurkadri buldum face centerini dostum kolay gelsin facelere baktım hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine emeğine sağlık darısı lefter ve rıdvan için :D
serhat90 yorumlar için sağolun burun kızarıklığına gelince resimde öyleydi bende öyle yaptım sol gözede bidaha bakarım
serhat90 yeni face im ümit davala güzel oldu ama ben pek beğenmedim ama facelerle fazla uğrasamıyom yazlıktaydım orda vista var oedit açmıyo sırf bu yama için istanbula geldim pazara kadar uyumadan face yapıcam ve yetiştirmem lazım bu yüzden facelerle fazla uğrasamaıyorum kusura bakmayın
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: serhat90 yeni face im ümit davala güzel oldu ama ben pek beğenmedim ama facelerle fazla uğrasamıyom yazlıktaydım orda vista var oedit açmıyo sırf bu yama için istanbula geldim pazara kadar uyumadan face yapıcam ve yetiştirmem lazım bu yüzden facelerle fazla uğrasamaıyorum kusura bakmayın Eğer Doğruysa Gerçekten Helal Olsun;)
trapdoor SE O editin son sürümü indir, sonra o edit dosyalarına sağ tıklayıp uyumluluk modundan Windows XP yi seç VISTA da o vakit çalışıyor... ümit davalada oynanması gerekiyor gibi ama genel olarak güzel duruyor ...