onurkadri Orjinal Mesajı Yazan: serhat90 yeni bi roberto carlos face i yaptım bu manyak ötesi oldu bence ya sizce link te veriyom indirin oynayın beyler http://dosyam.net/?id=ipxryc saol kardeş emeğine sağlık
onurkadri evet sero r.carlos rengi çok kırmızı olmuş onu birazcık siyaha kaydırısan tam süper olur ama emeğe saygı ark.lar adam prof. deil
serhat90 oyun içine bakmamıstım dostum o zaman ilk carlos face ini yükle oyna okii ilkinin oyun içi tam güzel