Merhaba arkadaşlar burada unutamadığımız önemli maçları paylaşalım:
Benim unutamadığım maçım Mert SK-Fiorentina maçıydı Menajerlik yapıyordum türkiye liginde kendi yaptığım takımım mertsporla ilk sezonumda şampiyon oldum ve ECCye kaldım.Ve ECCde finale kaldım.Rakip Fiorentinaydı.
İlk yarıyı 2-0 önde Riise ve Quaresmanın golleriyle önde tamamlamıştım.Biraz rahattım tabi ancak ikinci yarıda bambaşka bir Fiorentina vardı.57de Liverani ve 68de Jorgensenin Naldonun yaptığı büyük hatalar sonucu attıkları goller 2-2 olmasına sebep oldu.Naldo berbat oynuyordu.Albiolu aldım.Ve Quaresmayla 73te 3-2 öne geçtim.Ancak 81de Jorgensen 3-3 yaptı.Santradan teker teker Huntelaarla 3 kişiyi geçtim faul yaptılar Ve Riiseyle muhteşem bir frikik attım.83te 4-3 öne geçtim.Ancak rakibin pes etmeye o kadar niyeti yoktu.86da Toni ve 90da Jorgensen attı 5-4ü buldular.Kahroldum.Ancak Riiseyle 31 m den kazandığım frikik direkten döndü Farfanın önüne düştü.5-5 oldu.Ve maç uzatmaya gitti.Uzatmalarda tam maç penaltılara kalacak derken.Toninin golüyle kahroldum.6-5 le kaybettim.İnanmayanlar mutlaka olabilir işte kanıt:
http://img505.imageshack.us/my.php?image=mthimasf7.png