sadist48 merhaba arkadaşlar ben sitenizi çok beyendim.çok güzel çalışmalar var.sizden bişey istiycem şu ünlü çizgi film kahramanı tsubasa ve onun arkadaşlarıyla ilgili bir lig benzeri pes 6 da yapılamazmı mesela japonya ligi gibi bir yama yapabilirmisiniz.Onu soracaktım ilgilenirseniz.sevinirim.
rodrigo_p niye çocukça ayrıca çocukça dediğin kişi 34 yaşında bilmem baktın mı bence uğraşılırsa yapılabilecek birşey ayrıca gayet güzel olur
_M e E r t y z_ **Forum kurallaarini okumadan konu acmayin(Madde:18 e uymuyoo) Konu başlığını düzelt!!!:mad: **
Bart Simpson ya pes5 in yamasi vardi! japonya milli takimi üzerine yapilmis galiba, gercek yüzler vardi. ben indiricektim ama kitserver linki bozuktu.