Mustafa Doğan'la yollar ayrıldı
Son dakika... Beşiktaş yönetimi, Mustafa Doğan'la yollarını ayırdı.
Beşiktaş'a 3 sezon önce gelen Mustafa Doğan Beşiktaş'tan ayrıldı. Sözleşmesi biten tecrübeli oyuncuya takım bulması istendi. Beşiktaş'ta çok güzel günlerinin geçtiğini belirten Mustafa Doğan, "bana büyük yakınlık gösteren Beşiktaş camiasına teşekkür ederim. kalbim her zaman Beşiktaşlılarla birlikte" dedi.
bence dogru karar...