ersoyodabas saolun çok saolun ben şimdiden 2007-2008 tsl için yapcam yamayı düşünüyorum (ps2):D yeniliklerim devam etcektir:cool:
ersoyodabas bunlar pc yede uyar ps2 yede farketmiyo.İmportlamaya gelince dkz ile kendi e_textini ve kendi o_sound unu açıyosun indirdiğin kalsördekileri import a tıklayarak gösteriyorsun
Life. Orjinal Mesajı Yazan: ersoyodabas FB İÇİN http://rapidshare.com/files/37757200/FB.rar.html BJK İÇİN http://rapidshare.com/files/37764143/BJK.rar.html GS İÇİN http://rapidshare.com/files/37783460/GS.rar.html abi ya 2 gündür yardım istoym hala cevap yok abi ya fenerbahçe yapamıom yardım lütfrn çok acill!!!!
Kolerasago super muthis arkadaslar nasıl yapılıcagına gelınce sımdı ındırdınız ya wınrarı acın fb tıklayın o text ve o sound u masaustune koyun sonra dkz studıo yu acın yenı bır sayfa acın ve o masaustundekı 2 sını oraya koyun sonra yanındakı kutucuklara tıklayın kaydedın masaustune FB dıyerek snr bende fransısca oldugu ıcın Parche dıye bır yer war bastan 3 uncu ona gır ordan ılkıne tıkla orda ılk basta e text cıkmıssa onu oyunun kurulu oldugu e text kaydet o soundu da oyunun kurulu odugu o sounda kaydet onların kendı gelıyor bısey yapmana gerek yok:cool:
ersoyodabas Orjinal Mesajı Yazan: Kolerasago super muthis arkadaslar nasıl yapılıcagına gelınce sımdı ındırdınız ya wınrarı acın fb tıklayın o text ve o sound u masaustune koyun sonra dkz studıo yu acın yenı bır sayfa acın ve o masaustundekı 2 sını oraya koyun sonra yanındakı kutucuklara tıklayın kaydedın masaustune FB dıyerek snr bende fransısca oldugu ıcın Parche dıye bır yer war bastan 3 uncu ona gır ordan ılkıne tıkla orda ılk basta e text cıkmıssa onu oyunun kurulu oldugu e text kaydet o soundu da oyunun kurulu odugu o sounda kaydet onların kendı gelıyor bısey yapmana gerek yok:cool: Arkadaşım ben o_text diye bi dosya koydugumu hatırlamıyorum.e_text ve o_sound klsörüleri olması lazım.Uygulamaya gelince e_text klsörlerindekilerini şöyle yapcaksınız=dkz programı ile e_Textinizi açıp import diyip benim dosyaları importladıkdan sonra dosyayı kaydedin ve o dosyayı eski dosyanızla değiştirin tabi isimleri aynı olacak.O_sound klasörünüde aynı şekilde