Çok Saçma bence ben bazen çok hızlı yazdıgımı düşünüyorum ama bazen çok yavaş oldugumu da kabul ediyorum. :) Zihnimden düşüncelerimi yazdıgım için böyle metinden yazarken çok yavaş kalıyorum ama allaha şükür klavyenin içine girerek yazmıyorum artık ekrana bakarak yazıyorum :p