arkadaşlar önce mp3 ü wav yapmamız lazım sonra adx e çevirecez
**MP3 ü wav a çevirme**
1-winamp ı açıyoruz
2-ctrl+p yapıyoruz
3-çıkan menuden output u seçiyoruz
4-output u seçtikten sonra en üstteki seçeneğe iki kere tıklıyoruz
5-enabled seçeneğini işaretliyip wav dosyalarını nereye kaydedeceğini ayarlıyoruz
6-en son close diyip kapatıyoruz ve play a basınca winamp taki şarkıları tek tek wav yapıyor