_wolff_ Creation master 07yle teams bölümnüden takım seç sonra kits bölümüne bas sonra load sonra da resmi seç;)
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: Fatih Yilmaz menüde formaresimleri varya işte onlarıdeğiştiriyor sen formayı eklediğinde eski menü resimleri değişmiyor onlarıda bu mini kitlerle yeniliyoruz. Щїтсђ ќїлφ® gerçekten çoksağol arkadaşım çok güzel yapıyorsun işini ama daha öncedendeistediğim bir şey vardı senden Fenerbahçenin geçen yılkiforma fontlarınıda yaparsan çoksevinirim. Font yapmıyorum malesef;)
al_pacino minikitler dehşet-ül vahşet olmuş eğer numara fontları yapan bi arkadaşımız olursa sevinirim emeğe çok pis saygı.
ahmetcntrk Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Tüm Minikitler abi bu minikitler oyunda berbat gözüküyor bunları düzeltiniz:D arkaplandaki siyah lıklar gözüküyor
Kerem abi bu minikitler oyunda berbat gözüküyor bunları düzeltiniz:D arkaplandaki siyah lıklar gözüküyor Berbat lafını söleyebilmen şaşırtıcı çünkü kendi cahilliğin ;) orayı düzeltmek için Photoshop CS ile Magic Eraser tool sayesinde o siyahlığı kaldırıp .png olarak kaydedip eklersen sorun olmaz ;)
Metin_Oktay Ensar Galatasaray'ın minikitlerini de yapar mısın yeni sezon?Murat'ın yaptığı miinkt teplatesine.
ahmetcntrk Orjinal Mesajı Yazan: Metin_Oktay Ensar Galatasaray'ın minikitlerini de yapar mısın yeni sezon?Murat'ın yaptığı miinkt teplatesine. evet formalar war minikiteli yo k
Fatih Yilmaz formaların orjinal çizimi arkadaşım ilerde faydalanmak istersen Not:alıntıdır bu sefer resim koymayı başarmışımdır inşallah:D bir gün ötam öğreneceğim ama:D
Kerem **Olabilir Fakat Böle Yaparak Olmaz Hiç iyi olmaz Formanın Yapıldığı .psd ile Aynı olmalıdır ki oyun gerçekliğini kaybetmesin.**
memo3 ya ark.lar bu yeni fener formalarını flan nasıl inidiriyoruz linki göremeiorum lütfen bi yardım edin !!!
gokhanka senin fener formaları da çok güzel olmuş ama volkanın kini gördükten sonra herşey bitti benim için.ben de deneyecektim fener forması yapmayı ama hevesim kursağımda kaldı.adam son noktaya ulaşmış artık.mükemmel ötesi kelimesi bile az gelir volkan ın yaptığı fener formasına.dikişleri falan aynı gerçek gibi yapmış.nasıl yaptı acaba merak ettim.tek kelimeyle hayran kaldım doğrusu.ama senin çizimlerinde çok güzel.bravo.bir de formayı nasıl ve neden matlaştırıyorsun?