Bildiğim kadarıyla pc'ye çıkan bir oyun her harükarda ps2'ye de çıkıyor,hatta ilk önce ps2'ye çıkıyor.
WE11'i geçenlerde ps2'de oynadım(kadrolar eski ama pes6'dan daha iyi bulduğumu rahatlıkla söyleyebilirim) ama pes2007 olmadığı için oynayamadım.Neden pc'ye çıkan bir oyun ps2'de olmasın?