rar şifresini hallettim k.bakma bos yere yordum seni ama dkz falan sorun değil bu işlerden anlarım cok yama gordum kurdum ama uni işine aklım yatmadı formalar farklı oldu ozeleıkle tsl bazı takımların formaları da bozuk cıktı onceki kullandıgım kitserveri kaldırdım stad falan vardı bir sürü kitserver 6.4.0 indirdim boş hali gdb ye attım setup yaptım her zaman ki gibi ama olmadı hala
sadece formalar olmadı yanlış anlama yamana diyecek söz yok ama kafatyı yiycem pes4 serisinden beri ilk defa böyle bir sorunla karsılasıyorum yorumlarını bekliyorum hangi kitserı kullncaz yarım eder mısın:::ltf böyle güzel bir yamayı kullanmak istiyorum yardım et ltf acıklayıcı bir sekilde kurulumu anlatırsan sewinirim..şimdiden tşkler