dostum dediklerinin aynısını yaptım ama TSL formaları sanırım hollanda liginin formaları yardımcı olabilirmisin...
Kurulum dosyasında
Part.1'deki "uni" klasörü içerisindeki "TSL" klasörünü
Konami\Pes6\kitserver\GDB klasörü içerisine atın demişsin burayamı atıcaz yoksa aoradaki uni dosyasının içinemi atıcaz...