Ayrton Senna Da Silva 19 Haziran olmalı. 8. sınıf ve Lise 3. sınıflara bir hafta erken tatil edilecekmiş.
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: cracks 19mu.uff bayaa varmış yahu. ya abi ne varmis 2 hafta kalmis sende;) bizim burda 25 temmuz...
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Espri Yaptığımı Nerden Çıkardın... Anlamadan Konuşma;) sen yanlis anladin...hic komik degilsin'i ciddi anlamda söylemedim...
Anxiety 8 ve lise3lere bu hafta okul yok.Diğerleri 19haziran.Ama oksden sonra okul varmış.Bu ne saçmalıktır anlamadım.
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Nasıl Anlayabilirdim Ciddi Olup Olmadığını Smiley Kullanmayı Dene:) smiley o da ne =P