Hayko_777 Bu yamayı indirdim dosyalar bölümünden ama nasıl kuracağımı anlamadım.kıSA bir açıklama yazıyordu dat içine importlayın diye ama bir türlü beceremedin.Nasıl yapacağımızı anlatırsanız memnun kalırım.tşkler....
Parasetamol http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=80621&pagenumber=1&perpage=10 Biraz zahmet verip arasaydın bulurdun ;).
Hayko_777 kardeş ben bu yamadan memnun kalmadım oyundan atmaya başladı bu yamayı yükleyince.bende silip tekrar yüklemek zorunda kaldım oyunu
_M e E r t y z_ **Dogru sekilde importlama yaparsan yama sorunsuz calisio.Ama anil arkadasin da istedii gibi yama arma kullanildigi zaman pekte kaliteli durmuo yazi seklinde takim logolari kullanilmali **