Ayrton Senna Da Silva Premier Lig takipçileri bu sezon da birbirinden harika gollere tanıklık etti. İşte izleyenin bir kez daha izlemek isteyeceği sezonun en güzel golü olmaya adaylar. Premier Lig takipçileri bu sezon da birbirinden harika gollere tanıklık etti. İşte izleyenin bir kez daha izlemek isteyeceği İngiltere’de sezonun en güzel golü olmaya adaylar. http://www.youtube.com/v/58fNqzJ0VrA>http://www.youtube.com/v/58fNqzJ0VrA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
cracks poursmuth'daki taylor'un bir golunun alındığından eminim.2 tane daha var onlardan tereddütlüyüm.bakalım.izlemeden söledim:P inanmıyorum taylor'ın golü yok dediğim gol buydu http://www.youtube.com/v/upXiZHFzp2o>http://www.youtube.com/v/upXiZHFzp2o type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> diğer ikisi http://www.youtube.com/v/n5hsjFf70mE>http://www.youtube.com/v/n5hsjFf70mE type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/7yDGJwhWsuE>http://www.youtube.com/v/7yDGJwhWsuE type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
LuNaT1C yok taylor falan:Dgardnerın yerine 1 ya da 2. golünü koyabilirlerdi taylorın bencede, ben van persie ile rooneyin ilk golünü 1.liğe aday gördüm:)
crdsa bunların arasından E ) Paul Scholes. ama Taylor'ın golü olmalıydı. acaba o lig maçı değil miydi yoksa?
cracks lig maçıydı eminim ya. ıhı.kısa bi araştırma http://www.ajansspor.com/futbol/takim/Portsmouth/ 09.12.2006'ya bakın http://www.goal.com/en/Partita.aspx?IdPartita=4096 buda o maç