Orjinal Mesajı Yazan: pesunited
benim konuyu actiğim saat 23.38 arkadaşın cevap yazdığı saat 23:47 !!!!!!!!!!
Öncelikle burada kimseyi sana cevap vermesi icin zorlamaya hakkin yok. Sorunu yöneltirsin ve beklersin. Bilen ve buna cevap vermek isteyen biri gelirse, sorunu da yanitlar. Diger önemli bir nokta ise, burasi sadece insanlarin baslari sikistikca gelip sorularini yöneltecekleri bir alan degil. En basitinden sen forumda yöneltilen sorularindan kacina zaman ayirarak yanit veriyorsun?
Buradaki sistemin herkesin birbirine beklentisiz olarak yardim etmesine dayali oldugunu; baskalarindan yardim istediginden kadar, baskalarina da yardim etmen gerektigini de gözden cikarmamalisin.