imamsoyki Merhaba arkadaslar herkes kendi sistemini ii oynadıgı sistemini paintte çizerek yollasın; Örnek; http://www.veresim.com/gallery.php?entry=images/az4ddzl5yqngtozltdyk.jpg Veya Direk Olarakta Oyun İcinden Preent Screen Yaparakta Gönderebilirsiniz