arkadaşlar hollanda yokmu 07 de?
Yok.
yokkk
malasef olmasını isterdik:D
Buda zaten Suudi Arabistan Milli takımı de mi?
Orjinal Mesajı Yazan: dusau Buda zaten Suudi Arabistan Milli takımı de mi?
Orjinal Mesajı Yazan: dusau
hehehe
o zaman bende niye yok hollanda?
yoksa hollanda orjinal fifadamı var:confused:
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: