BeYaZ_YaRaSa **benim stadın %75i bitti ama oyuna aktaramIom stadium buLdier yüzünden :) ince detayLar kaLdı onLarı haLLetmeye çaLIşıyorum.. Oyuna atabiLsem daha rahat haLLederim ama bakaLım heLe :)**
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti Benim stadın oyundaki hali az kalsa bitti sayılır... muhteşem olmuş..
BeYaZ_YaRaSa Herşey Tamam stadium buLdieri'de haLLettik... $imdi Size 1 soru... ehuahau :) Stadium buLdierde Stadı Import ettik.. Daha Sonra 1 paneL açıLıyor textureLeri aLmak için.. Hepsini aLıyorum ama map/unmap yapınca meseLa koLtuk diye kaydettiğim mpg dosyasından rekLam panosu çıkıyor Oyuna girince TextureLer karışmış oLuyor bunun sebebi ne oLabiLir ?
Necaty Orjinal Mesajı Yazan: Witch_king Necaty abi senin stad n'oldu? O stadı 3ds yapamıyoruz ilginç bir hata veriyor. Yani unuttum gitti daha değişik birşeyler yapmaya çalışacağım.Yoğunum bu aralar ;)
ronaldinho_08 wolf yanlış import etmiş olabilirsin ------------------------------------ bende de textureler karıştı Gökhan abi texture ile ilgili de bir video çekersen sevinirim...
ahmetgs17 arkadaşlar stadium builder açıyorum sonra to oif save diyorum 3ds ye çevirdiğim stad dosyasını alıp oif e çeviriyorum sonra yukarıdaki oiftool açıyorum ordan çevirdiğim oif dosyasını alıp o dosyasına çevirmek için seçiyorum sonra bana bir örnek odosyası soruyor netten aldığım o dosyasını gösteriyorum bana gelen cevap şu: türkçesi bu dosya çevirmek istediğin dosyaya uygun değil şaırdım artık acil yardım yokmu şu konuda tutorial filmi yapan ayrıca geçen indirdim türkligi stad yaması diye 10-12 stad yapılmış adamlar nasıl yapmış evet basit olmuş ama adam şipşak nasıl yapmış bukadar kolayı oluyormu
BeYaZ_YaRaSa **SeyirciLeri nasıL ekLicez ya artık son safhaya geLdi oLay seyirciLeri ışıkLandırmayı gösterinde yayınLayaLım :)**
ronaldinho_08 Orjinal Mesajı Yazan: ahmetgs17 arkadaşlar stadium builder açıyorum sonra to oif save diyorum 3ds ye çevirdiğim stad dosyasını alıp oif e çeviriyorum sonra yukarıdaki oiftool açıyorum ordan çevirdiğim oif dosyasını alıp o dosyasına çevirmek için seçiyorum sonra bana bir örnek odosyası soruyor netten aldığım o dosyasını gösteriyorum bana gelen cevap şu: türkçesi bu dosya çevirmek istediğin dosyaya uygun değil şaırdım artık acil yardım yokmu şu konuda tutorial filmi yapan ayrıca geçen indirdim türkligi stad yaması diye 10-12 stad yapılmış adamlar nasıl yapmış evet basit olmuş ama adam şipşak nasıl yapmış bukadar kolayı oluyormu oiftool'un üstünde bir yer var orayı FIFA 06/07 generic model yap yoksa olmaz
ahmetgs17 arkadaşlar stadyum yapılırkende aslında bazı şeylere dikkat etmek gerekiyor sanırım yani ben yaptım stad demek yetmiyor. yapım (rhino ile) aşamasındada dikkat edilmesi gerekenler var değilmi işte aradığım şeylerin arasında buda var bir çoğumuz yaptık deyip geriliyoruz nasıl yaptık ama doğrumu yaptık bakalım. yokmu şu konuda ( tüm stad yapım ve import aşamasını anlatacak birisi)yardımcı olacak birisi hafta sonu yapalım birkaç stad lütfen acil yardım şimdiden teşekkürler
ahmetgs17 evet sana katılıyorum insan yapamadığı ve hiçbir bilgisi olmadığı birşeye ne kadar daha ilgi duyabilirki