suptortion,süper oynanabilirlik yaması 2'yi indirip kurdum.Ancak "ini.big" dosyası oyunu kurduktan sonra oyundan atmaya neden oluyor.Aynı dosyanın "süper oynanabilirlik ilk yaması"'ndaki "ini.big" çalışıyor.Bu 2.yamanın "ini.big"'ne bir bakarmısın ? sorunu nasıl çözeriz..?