Tech Arkadaşlar bana Türk Telekom Lig A ile Fıfa 2007 türkce Salısanını bile yarmı ikisi kurunca sorun cıkıyor ya lig a takımları görünmüyor yada isimleri blecika ligitakımları olarak görünüyor bu sorunu nasıl asarız