3_GUN_3 Ben taraftar mağazasından top aldım ama o topu kullanamıyorum nasıl kullanıcam.anlatırsanız sevinirim arkdaşlar.Şimdiden tşk
Venom **Forum kurallarına göre konu ile ilgisi bulunmayan başlık kullanmak yasaktır.** *Başlık kurallara uygun bir şekilde düzenlendi.*
experato oyun ayarlarına gir orda topun ismini soruya orda n seç. fifa 07 de Q-c ye arda arda basınca bisey yapıyo tesekkür yokmu