s.a arkadaşlar ben bişi sorcam benim pes 2007ye pes 6 türkçe yamayı yüledim(!) oyun açılınca option fileyi bulamıo anladığım kadarıyla çünkü yama çalışmadı,bide tv yamasını yükledim(!) tv logoları filan göstermiyo sağda beyaz bi kutu var başka bişi yok anlıcanız bozuldu ne kadar option fileyi silsem yeniden yüklesemde bulamıo napcam???????????????
yardım ederseniz çok sevinirim