arklar pes2007 oynayanlar şu anda konaminin lisans sorunundan dolayı mağdur durumda ben çok uzun süre araştırdm ve oyun hakkında ancak bir option file bulabildm ve sizinle paylaşmak istedm eğer sizde oyun hakkında yama patch vs. bulursanız burda paylaşn lütfennnn :(
ve burdan adminlere sesleniorm lütfen pes2007 içinde bi sabit başlık açın :D
işte PES2007 için Option File Dosyası:
http://www.sendspace.com/file/2tnliw
Yüklenişi:
rardan çıkan dosyayı Belgelerim\KONAMI\Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007\save\folder1 içine yapıştırın ve çıkan soruya evet diyin ve sonra oyuna dalın ;)
NOT:bende sorunsuz çalıştı ama bi sorun çıkmasın diye Belgelerim\KONAMI\Winning Eleven Pro Evolution Soccer 2007\save\folder1 içindeki "KONAMI-WIN32WEXUOPT" adlı dosyanın yedegini alın ;);)