crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Forma harikaymış ya. Almak istiyorum:) ben de çok sevdim. kesin alacağım. pes6 da da olmasını istiyorum. ayrıca Huntelaar'a bu forma çok yakışmış bence.
mehmedinho50 valla arkadaslar tearaway dostumuz tempini update yapar ve formanin arka kismini düzeltirse sizlere bu formayi seve seve ilk ben yapmak istiyorum ;)
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon GS ve FB'de gelecek sezon bu model forma giyecek. adidas'ın yeni modellerini gördüm. çok güzel.
Cesc Benimde aklıma geldi ama burada olmaz bu. Yani başlık deiştirmek yerine uygun bölüme bu konu açılsın. Biri açsın:) Bu arada Liverpool armalı siyah formayı beğenmedim
mehmedinho50 o dedigin liverpool formasi hangi forma yaw???? hangi liverpool dan bahsediyorsun ????? :D ben liverpool görmedim :(
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: mehmedinho50 o dedigin liverpool formasi hangi forma yaw???? hangi liverpool dan bahsediyorsun ????? :D ben liverpool görmedim :( Avrupa kıtasında yer alan bir ülke olan İngiltere'nin Şampiyonlar Ligi finali oynayan takımı Liverpool'dan bahsediyorum. Ve Real Madrid'in formalarının üstündeki siyah, askıdaki forma.
mehmedinho50 olm öyle desene bende acilmamis forma :D kizginsin galiba :D kusura bakma tartismayalim suc benim :( forma acilmamis bende :(
crdsa forma muhabbetine burdan devam edin : http://soccercenter.net/forum/konu/85407/Dunyadaki-Bazi-Takimlarin-Yeni-Formalari
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: hLeB_ bende o forma var ama nerden buldum bilmiyorum alın oley be çok sağol