Arkadaşlar Fifa Manager 07 nin Yenisiyim Yardım Lütfen
oyunu kurdum fakat bir türlü türkçeleştiremiyorum daha önce hep cm serisi oynadım ama arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine bu sefer fifa yı deneyım dedim lakin bana cok karışık geldi nasıl türkçeleştirmem gerektigini nasıl oynuyacagımı bılen arkadaslarım benle paylaşırsa cok sevınırım