Arkadaslar ben biraz acemiyim.Taktik ekraninda kullandigimiz oklar tam olarak ne ise yariyor.Bununla ilgili biraz arastirma yaptim ama tatmin edici bir bilgiye ulasamadim.Ornegin ileri ok yaptigimizda ne oluyor geriye ok yaptigimizda noluyor.Bu oklar takim hucuma kalktiginda mi oyuncularin gidecegi yeri gosteriyor yoksa defans yaparken mi.
Ben mesela yanyana oynayan oyunculardan birine geri ok birine sol tarafa ok yapiyorum.Benim kalecim degaj yaparken sola ok yaptigim oyuncu sola gidiyor ama geriye ok yaptigim oyuncu oldugu yerde kaliyor.Oyle olunca da iki oyuncu yanyana duruyor abuk sabuk bir goruntu olusuyor.Biraz sacma degil mi.Tam olarak ileri ok geri ok yana ok ne ise yariyor , hucum ederken mi yoksa defans yaparken mi bu oklar gecerli,oyunun iyi bilen arkadaslar yardimci olursaniz cok sevinirim.