YA BABA FİFA07 ONLİNE OYUNAMAK İÇİN İNTERAKTİVLİGE GİRİYORUM SİYAH BİR EKRAN ÇIKIYOR SONRA BİLMEM NE KONUT DİZESİNDE HATA VAR DİYOR BU SATIRDA DEVAM ETMEK İSTİYORMUSUN DİYE SORUYOR EVET DESENDE AYNI HAYIR DESENDE OYUN WİNDWOSA GERİ DÖNÜYOR NEDİR KARDEŞİM BU SORUN YAAA SİNİR OLUYORUM BU BİLGİSAYAR OYUNLARINA ARTIK SORUN LARI BİTMİYOR BİR AGIZ TADIYLA OYUN ONAYAMIYORSUN YOK EKRAN KARTI YOK BİLMEM NE YETER ARTIK YAAAAAAAA BIKTIIIIIIIIIIIIIIM