Cesc Orjinal Mesajı Yazan: cracks ali o muslimovicle misimovic varya.alır seni ters çevirirler.. :D:D Hamit harika;)
aLex13hLeB kadro belli oldu Rüştü Servet Gökhan Hamit Üzülmez Aurelio Sabri Arda Tuncay Gökdeniz Hakan
Ayrton Senna Da Silva Bu Hakan'da ne var yav. Ben olsam kadroya bile almam. Geçmişte iyi futbolcuydu diye kadroya almak olur mu? Koskoca sezonda 4 tane gol atabilmiş forvet oyuncusu böylesine hayati maçta oynatılır mı? Ümit Karan neden yedek? İki sezondur gol krallığına oynayan bir oyuncu bu maçta neden oynamaz? Fatih Terim herhalde mucize bekliyor Hakan Şükür'den.....
bart_ Ulan tam mesaj gönderiyordum niye Hakan alınıyor diye. Güzel gol attı ama yine de neden çağrıldığını anlamıyorum. İnanın bana, Necati, Semih oynasın daha iyi olur bence.
m0K0k0 hakanı ne zaman milli takıma aldılar die eleştirilse hep gol atıyor :)yine attı golü bu arada şu maçları atv ye vermeseler güzel olucak altyapı yok bişey yok acaip zevksiz anlatıyor spikerde insan trt1 e veya ntv ye fln verir
aLex13hLeB evet spiker ve altyapı çok dandik top havadayken gol diye bağardı hiç heyecanlı değil dizi izler gibi
_TaYFo_ Basit hatalardan goller yedik.Bu maç 4-3 gibi bir skorla lehimize bitebilir yenemeyeceğimiz bir takım değiller..
RentleSsPR güzel mac oluyor aslında iyi oynuyoruz ama defansta basit hatalardan 2 gol yedik eğer servet ve gökhan zan kendine cekidüzen verirse 2-3 farka kadar cıkabiliriz çünkü gerek kanatlardan gerekse orta alanda üstün olan biziz...
bart_ Bu nasıl bir mantıktır. Gökdeniz oyundan alınıyor, Hüseyin giriyor. Defansif oynatmak istiyorsan, Serdar bin basar.