falco58 arkdaşlar ben pcme fifa 2007 yükledim.oyun açılırken geç açılıyo maç bitip menüye dönerken geç açılıyo.bu sorun önceden yoktu. bilen arkdaşlar yardımınızı bekliyorum şimdiden tşk bye